عکس پسر ناز
 
همه چی هست از انواع و اقسام مطلبها بیا تا دیر نشده!!!
از شیر مرغ تا شتر مرغ
 
 
پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:عکس پسر ناز, :: 6:9 ::  نويسنده : ستایش
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

pretty
ساعت1:04---5 اسفند 1390
سلام ستایش اصلا به ما سری نزدید
منم هم سن شمام
من خودم در خدمتتون واسه گذاشتن عکس تو وبلاگتون هستم همچنین این نینیها رو از کجا پیدا کردید؟ وبلاگتون خوبه یعنی سلیقتون خوبه


هادی
ساعت15:45---20 خرداد 1390
اآپم.

هادی
ساعت15:44---20 خرداد 1390
ایناچیه گذاشتی؟؟؟؟/!1!:آپ کردم.بیاOپاسخ:مگه چیه خیلیم پسرای خوشکلی هستن؟!!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من ستایش هستم و 14 سالمه لطفا نظر یادتون نره موفق باشید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی (از شیر ادم تا جون مرغ) و آدرس love-setayesh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 2569
بازدید کل : 50850
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1