سلام دوستان ببخشید
 
همه چی هست از انواع و اقسام مطلبها بیا تا دیر نشده!!!
از شیر مرغ تا شتر مرغ
 
 
شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, :: 6:28 ::  نويسنده : ستایش

من یه مدتی نبودم تازه سر زدم به وبلاگ کلی نظر و انتقاد و .......بود سر وقت جواب میدم دوستانی که لینکم کردن میلینکمشون و مطالب جدید میزارم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

-------------------------------------------------


 

ما دو تن خاموش

 

بار قهر کهنه‌ای بردوش

 

باز هم از گوشه‌ی چشمانِ نمناکت

 

من درون خاطراتِ روشنت را، خوب می‌بینم

 

 

باز هم ای خوب من، یاد همان ایام زیبایی

 

    آه می‌بینم تو هم

 

افسوس آن لبخند شیرین را،

 

به دل داری

 

 

خوب می‌دانم تو هم مانند من، از قهر بیزاری

 

    باورش سخت است

 

        بعد از آن همه احساس ناب و پاک

 

من با تو...

 

    و تو با من...

 

لب فرو بسته به کنجی

 

     قــــهر؟!

 

آه

 

بیش از این، دل را توانِ بی تو بودن نیست

 

      راست می‌گویم

 

            مرا با قهر، کاری نیست

 

اما

 

    این شروع از که؟

 

کلام مهربانی را که آغازد؟

 

      من یا تو؟

 

سلام آشتی، با کیست؟

 

      و گام اولین را سوی پیوند دوباره

 

            و لبخند محبت یا نگاه گرم

 

             اول از تو باید یا که من؟

 

پس بیا با هم برای آشتی

 

     یک... دو... سه...

 

            بشماریم

 

خب... شروع...

 

یک... دو...

 

وای صد افسوس

 

این سه... بر زبانِ ما نمی‌آید

 

ما دو تن خاموش

 

بارِ قهر کهنه ای بر دوش

               هردومان مغرور

 



نظرات شما عزیزان:

Moein
ساعت7:18---10 تير 1391
سلام وبلاگت خیلی زیبا بود خوشحال میشم به منم سر بزنی نظرت رو راجب وبم بگی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من ستایش هستم و 14 سالمه لطفا نظر یادتون نره موفق باشید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی (از شیر ادم تا جون مرغ) و آدرس love-setayesh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 2589
بازدید کل : 50870
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1